PHD Estonia jõudis Värska Magneesiumi kampaaniaga TULIMUST konkursi finaali

TULIMUST on iga-aastane Turundajate Liidu korraldatud konkurss, kus turundus- ja brändiekspertidest koosnev žürii hindab kampaaniate tulemusi, efektiivsust ja andmeid. Sel aastal oli konkursil neli kategooriat ning PHD Estonia esitas Värska Magneesiumi lansseerimiskampaania kategooriasse TULEMUS. Selles kategoorias hinnatakse kampaaniate edu tõendatud, selgete ja mõõdetavate äriliste tulemuste kaudu. Žürii hindab, kuidas on seatud eesmärgid saavutatud kõige efektiivsemal viisil ning mil moel on kampaania otseselt aidanud kaasa müügi, turuosa või muude võtmenäitajate kasvule. PHD Estonia kliendi Värska Originaali maitsevee lansseerimiskampaania valiti just selles kategoorias konkursi finalistide hulka!

Kampaania kokkuvõte: 

Värska Magneesiumi maitsevesi lansseeriti Eesti turule 2025. aasta kevadel eesmärgiga kasvatada uuele tootele nähtavust ja saavutada aastaseks müügimahuks 500 000 liitrit. Selleks töötas PHD Estonia meeskond välja andmepõhise, kahes laines teostatud kampaania, mis ühendas laiapõhjalise tuntuse kasvatamise ja ostumomendi mõjutamise. Tulemused olid erakordsed: seatud eesmärk täideti juba septembris, mil Värska Magneesiumit oli müüdud üle 1 miljoni liitri.  Aasta lõpuks ulatub müügimaht hinnanguliselt 1,5 miljoni liitrini, tehes sellest Värska Originaali kõige edukama uue toote Eesti turul ja ületades esialgse prongoosi kolmekordselt. PHD Estonia tänab kõiki asjaosalisi, kes kampaaniaga seotud olid ning Värska Originaali meid usaldamast!

Rohkem infot kampaania kohta siin lingil: https://turundajateliit.ee/tulimust-shortlist-2025/