Kampaania kokkuvõte:
Värska Magneesiumi maitsevesi lansseeriti Eesti turule 2025. aasta kevadel eesmärgiga kasvatada uuele tootele nähtavust ja saavutada aastaseks müügimahuks 500 000 liitrit. Selleks töötas PHD Estonia meeskond välja andmepõhise, kahes laines teostatud kampaania, mis ühendas laiapõhjalise tuntuse kasvatamise ja ostumomendi mõjutamise. Tulemused olid erakordsed: seatud eesmärk täideti juba septembris, mil Värska Magneesiumit oli müüdud üle 1 miljoni liitri. Aasta lõpuks ulatub müügimaht hinnanguliselt 1,5 miljoni liitrini, tehes sellest Värska Originaali kõige edukama uue toote Eesti turul ja ületades esialgse prongoosi kolmekordselt. PHD Estonia tänab kõiki asjaosalisi, kes kampaaniaga seotud olid ning Värska Originaali meid usaldamast!